Co dla firmy oznacza widoczność w Internecie?
Witryny e-commerce zależą od nowego i organicznego ruchu internetowego, aby przetrwać. Unikalni użytkownicy są katalizatorem sukcesu platformy e-commerce, a nowi użytkownicy nie mogą zostać przyciągnięci do witryny firmy, jeśli nie jest ona widoczna w Internecie.
Czym jest widoczność w Internecie?
Widoczność online to ogólna obecność marki lub jej produktów w ogólnym środowisku konsumenckim. Firma może mieć świetną witrynę internetową, ale jak użytkownicy mają ją znaleźć, gdy jest niewidoczna? Ruch związany z wyszukiwaniem może kierować tylko tylu unikalnych użytkowników. Platformy e-commerce zazwyczaj zapewniają narzędzia SEO, ale właściciele firm nadal dzielą część odpowiedzialności, jeśli chodzi o poprawę parametru widoczność w Internecie.
Widoczność w Internecie – dlaczego to jest ważne?
Ruch nie jest bezpośrednią korelacją z dochodami, ale unikalna i odnosząca sukcesy witryna e-commerce dobrze sprawdzi się w przekształcaniu odwiedzających w kupujących. Brak nowych odwiedzających doprowadzi do braku sprzedaży i spadku zysków.
Istnieje kilka powodów, dla których widoczność w Internecie jest ważna:
- Pozwala użytkownikom samodzielnie znaleźć Twoją witrynę
- Niepowtarzalni odwiedzający lub nowi użytkownicy codziennie to klienci wspierający Twój biznes
- Widoczność w Internecie pomaga w ocenie reputacji marki lub postrzeganiu firmy na rynku
- Reputacja marki pomaga stronie wyróżnić się na tle konkurencji
Zwiększenie widoczności w Internecie
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie widoczności w Internecie, w jakie internetowa platforma sprzedaży detalicznej może poprawić swoją widoczność w Internecie. Są to:
- Wykorzystaj narzędzia SEO zapewniane przez platformę e-commerce, takie jak łączenie słów kluczowych
- Uwzględnij odpowiednie słowa kluczowe z długim i krótkim ogonem
- Interakcja z obserwującymi w mediach społecznościowych
- Używaj linków wychodzących i przychodzących, aby Google mogło indeksować strony z pamięci podręcznej
- Załóż konto Google i monitoruj widoczność strony w Google
- Regularnie publikuj świeże, odpowiednie treści
- Gromadź i publikuj treści cyfrowe, takie jak wideo, obrazy lub materiały o wartości dodanej
- Promuj lokalne strony internetowe
- Zaangażuj się w kodowanie strony internetowej, w tym metatagi i tagi nagłówka
- Zwróć uwagę na to, co robi każda konkurencja; spróbuj naśladować ich sukces
Widoczność strony w Google
Wyszukiwarki szukają teraz stron internetowych, które zawierają istotne informacje na ich temat i odsiewają strony, które wypełniają słowa kluczowe, aby uzyskać więcej kliknięć. Największe wyszukiwarki internetowe takie jak Google skanują treści strony. Roboty sprawdzają stronę pod różnym kątem i zgodnie z oceną zmniejszają lub zwiększają widoczność strony w Google. Angażujące treści pomogą rozwinąć lepsze relacje z kupującymi, ponieważ odwiedzający znajdą wartość w odwiedzaniu Twojej witryny.
Widoczność strony w Google nie jest statyczna. Firma musi stosować się do powyższych wskazówek i stale wzmacniać swoją platformę, w przeciwnym razie treść i platforma staną się przestarzałe. Gdy tak się stanie, wiarygodność algorytmów wyszukiwarek spada, a tym samym zmniejsza się ogólna widoczność.