Wybierz projekt sklepu internetowego

Teraz, gdy masz już przygotowaną domenę i podstawową instalację WordPressa, możesz zmienić estetykę swojej witryny. Pięknym aspektem WordPressa jest ogromna różnorodność opcji projektowania stron internetowych dostępnych za pomocą motywów. Na WordPress.org dostępne są tysiące darmowych motywów, a niektóre z nich oferują obsługę e-commerce, ale aby uzyskać więcej opcji i większą kontrolę nad wyglądem Twojej witryny, zalecamy wybór motywu premium.

Motywy premium zawierają nie tylko więcej opcji projektowania, ale większość z nich ma również wsparcie premium i aktualizacje od autora. Ale niezależnie od Twojego budżetu, oto niektóre z naszych ulubionych motywów WordPress gotowych do handlu elektronicznego. Tworzenie sklepów internetowych opiera się właściwie czysto o działania programistyczne.

Jeśli chcesz mieć pełną kontrolę nad układami stron, postów i produktów, świetnym rozwiązaniem jest Total Multipurpose WordPress Theme . Dostępnych jest nie tylko wiele profesjonalnie wyglądających demonstracji blogów i sklepów, które możesz zaimportować, aby rozpocząć, ale motyw zawiera łatwy w użyciu kreator stron typu „przeciągnij i upuść”, kreator szablonów i dwa suwaki premium, dzięki czemu możesz stworzyć dowolny układ. można sobie wyobrazić. Niestandardowe selektory kolorów, opcje czcionek, układy wpisów i wiele innych można znaleźć w dostosowywaniu na żywo, a jeszcze więcej opcji znajduje się w panelu motywów.

Jak zbudować sklep internetowy?

Projektowanie sklepów internetowych to jest początek działania w tej branży. Teraz, gdy masz już uruchomioną stronę internetową, możesz zacząć budować swój sklep internetowy i dodawać produkty do sprzedaży. Chociaż istnieją opcje premium w sklepie, gorąco polecamy darmową, popularną i potężną wtyczkę e-commerce WooCommerce (która teraz jest również obsługiwana przez te same osoby, które założyły WordPress). WooCommerce jest łatwy w użyciu, szybki w konfiguracji i istnieje szeroki wybór opcjonalnych dodatków premium, które możesz kupić, aby dodać więcej funkcji do swojego sklepu internetowego.

W zależności od tego, co sprzedajesz, może być konieczne włączenie opcji podstawowej wysyłki i podatku od sprzedaży. Jeśli sprzedajesz towary fizyczne, musisz włączyć wysyłkę (ale jeśli planujesz sprzedawać towary cyfrowe, pomiń tę część). Podstawowa opcja wysyłki na tej stronie konfiguracji umożliwia wprowadzenie stawek ryczałtowych dla wysyłki krajowej i międzynarodowej (jeśli jesteś w Stanach Zjednoczonych i planujesz używać pól ryczałtowych USPS po prostu wprowadź te stawki w oparciu o pola, które najczęściej prawdopodobne, że będzie używany).

Jeśli coś sprzedajesz, być może będziesz musiał włączyć podatek obrotowy . Niektóre stany wymagają poboru podatku od sprzedaży od każdej sprzedaży (patrzę na Ciebie na Hawajach), podczas gdy inne stany zwalniają towary czysto cyfrowe (takie jak stara dobra Nevada). Taxjar ma świetną interaktywną mapę podatków od sprzedaży , jeśli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych, ale bez względu na to, gdzie się znajdujesz, powinieneś skontaktować się z lokalnymi urzędami skarbowymi, aby dowiedzieć się, jakie przepisy mają do Ciebie zastosowanie, lub rozważyć zatrudnienie księgowego biegle w zakresie podatków stanowych i lokalnych (SÓL w skrócie). Gdy skończysz z tą stroną, kliknij Kontynuuj .

Leave a Reply